fredag 28 augusti 2009

Äntligen veckoslut!

Helt sjukt, de första veckorna på Lillerud förra året bara flög förbi, och iår känns det som att en vecka är en månad! ;s
Idag hade jag verkligen ingen alls lust att resa mig ur sängen för att pallra mig till skolan, men eftersom jag bestämt mig för att sköta skolan nu så drog jag mig upp ändå, för en heldag på mariebergsskogen.
Det blev hundkurs och sedan Sällskapsdjur - Reptiler. Jag peta på en orm haha :D
Och jag, Jenny och Milla var övertrötta som alltid och härjade så grymt med Anna, alltid lika kul! ;)


















Jag önskar du fanns hos mig i stunder som dessa min älskade vän, föralltid världens finaste katt <3

Jag är helt slut och vill egentligen bara lägga mig och inte gå upp, men tyvärr så jobbar jag ju i helgen! Jaja, pengar till present! (:
Nu blir de väl chilla film eller någe med milfen , puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar