tisdag 30 juni 2009

Fixade ny blogg nu, orkade inte med metrobloggen ^^
Jag är ju också sådär jävligt allmänt dåligt på att
uppdatera mina bloggar, ibland kan jag skriva
ganska ofta, men sen dör det ut igen.
Har alltid gillat bilddagboken mer, vet inte
riktigt varför, har nog lite med att göra att jag
ser precis vem som är inne och kollar vad som
händer i mitt liv, något jag inte ser på en blogg.
Men men, som jag alltid säger, bara att vänta
o se hur aktiv jag blir här! =)
ibland kan jag komma på något och bara skriva världens längsta text om det, som ibland kan vara intressant att läsa.... we'll see :)


idag sitter jag ensam i pappas lägenhet, jag får 1400:- today, eller ska få iaf, det uppskattas. Dock försvinner ungefär 270 på bio och mat från igår, men får tillbaka en hundring av maria sen :) + att min elsko är skyldig mig en hundralapp oxå, muhaha :D
lär väl bli att prata med min käre pojkvän på msn en stund innan han drar till jobbet *snyft* haha. Sedan vetefan, typ film, sen kanske ut o bada med syster vid 3 nånstans.
Imorgon blir det tuna park med syster och jonas, köpa leggings, trosor, o annat smått och gott som jag verkligen behöver! Efter tuna blir det äntligen kungsör och elsko igen! <3
pusshej alla glada :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar