måndag 27 juli 2009

klockan är cirkus 03:06 och karro fick mig att skriva detta inlägg då hon börjat med blogg igen & jag kom på att jag hamnat efter igen, haha, så skillad ^^

igår var jag och Emil på fest hos Anno iaf, de var rätt nice, även om man blev lite för nykter, för trött o för less på den fulla herren mot slutet, haha.
Men träffade många härliga människor & hade det great iaf :)
tack för kvällen Anno!
Btw så har ju inte Anno och Emil pratat på aslänge, sen helt plötsligt ringde Anno honom för två dar sen, o nu hoppas iaf jag på att dom börjar umgås mer igen för han är så jävla härlig att vara med 8)
vi hade en riktigt jävla kväll med porr på teven o konstiga diskussioner då , haha bäst<3

[offtopic]
Snart börjar skolan, det är mindre än en månad och jag börjar redan bli nervös och känna ångesten av att jag måste börja lämna Emil igen.
Aldrig någonsin har jag hatat att säga hejdå som jag gör nu. Värsta som finns.
Han är iaf ledig 11 dagar sen, dom ska jag ta vara på som fan.
Hatar hans jobb nu, vill ju ha honom hos mig varje sekund nu tills det tar slut igen...
fanfanfan.
Samtidigt längtar jag till att dela rum med min milf på riktigt, och att börja tvåan i samma klass som mina favoritbrudar Milla och Jenny! Ska bli två spännande år!
Trots att jag hatar att lämna och så, har jag aldrig och kommer aldrig ångra mitt beslut om lillerud, förändrat mitt liv och kommer göra det såå mkt bättre!
Om det är något så har jag alltid kunna haft viljan att göra det som jag känner är bäst för mig själv, även om det kan göra ont och såra andra. Jag måste faktiskt få må bra.
Ensam är stark.. ?



nej fan vad jag babblade nu, måste bli oftare korta inlägg än få och aslånga, haha xD
Godnatt o ha de bra alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar