söndag 13 september 2009

Haha jag tappa igen (a)
13 dagar sen sist, men men gör nog inte så mycket :)
I helgen har jag iallafall varit ensam på skolan, och det var inte alls bra för mig.. jag tänkte och kom på massa jag ville, som jag kanske nu inte vet om jag vill längre..
Fan vad jag hatar att vara ensam o grubbla!
aldrig igen vill jag, så kanske blir bra att göra det? hmm får se med det där..
Idag har jag iallafall tvättat, duschat och pluggat på en tråkläxa som är nästan helt klar nu, känns jävligt nice =)

Min Emil kommer på onsdag kväll och stannar tills måndag, kan jag bli gladare för stunden?! Åh, så jag ska ta vara på det, underbara pojkvän!
Måste hitta praktikplats med... fan måste börja ringa så jag hittar nåt, vill ju gärna ha i Eskilstuna, vill inte vara kvar här iaf :|
Aja nu tittar jag på Hairspray, så ska ägna mig åt det =) 50 tal<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar