onsdag 25 november 2009



hejhopp kanin snopp
Jag är sjuk
Jag gillar inte
Idag har jag prov, som jag tror jag kan...så de gillar jag :)
Om två dagar får jag träffa min pälskling, det gillar jag ännu mer! :D
Sen kan man ju även gilla att det är lov om tre veckor (a)

Nu har jag beslutat mig för att kämpa, det må vara jobbigt, och 1½ år är ganska mycket, men såsom jag tror på oss, och tror på MIG så ska jag klara detta :)
Vara kvar med alla underbara människor och få en skitbra student! :D
Det är trots allt en så mycket bättre utbildning här, och bättre personal o ja bara allt ^^
Idag skulle jag egentligen vilja sjukskriva mig, men kan inte missa för mycket tyvärr.
Glömde bort att jag skulle diska efter kvällsfikat igår! :o inte bra hehe hoppas jag inte får "sparken" :)
jaja snart blir de Engelska A (hade nyss Eng B hahhaa) och sen prov o så, tjillevippen 8D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar