tisdag 6 oktober 2009

Blev "Nattbuss 807 & "The Dukes of Hazzard - the beginning" igår hos fredde och fredrik, haha :P
Hem, uppe och prata med älskling ett tag, la mig väl typ halv två, och idag var första dagen på praktiken. Skitkul men ont i benen över 2timmars promenader xD
Fanns iaf två dalmantiner bröder där (min absoluta favoritras på hund) och gu så kär jag blev i den med svarta fläckar (den andra hade bruna, inte lika fint^^). Han hette Clifford och var skitbusig :)


Han gillade att sniffa folk i rumpan haha, typ gned sig mot en för att försöka få av nosgrejjen (som jag tiillfälligt glömt namnet på xD) som han inte gillade :)

Ross som jag badade, haha kolla blicken:P


Lite aktivering, gömma godis som dom måste hitta, Simon var jätteduktig på detta =)
Det var ungefär min dag, kommer dit, 2x30promenader med olika hundar varje gång, ge hundarna mat, LUNCH, bada lr något, vila för hundar, gå in och mysa/leka med dom, 2x40promenad, gå hem typ, rätt nice med motion :)
pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar