söndag 4 oktober 2009



När man är såhär dålig på att blogga borde man bara lägga ner egentligen, haha :P
Det är iaf söndag idag, min älskling har varit här hela helgen, åker hem idag och imorgon har vi bara en föreläsningsdag på m-skogen sen blir det hem och praktik i 3veckor följt av en veckas lov - U-N-D-E-R-B-A-R-T!

På onsdag firar även jag och min bebi 6freaking månader tillsammans, och jag fattar inte att tiden kunnat gå så sjukt fort, och att han fortfarande håller fast vid mig..
Minns den natten hos honom när Linda knackade på och jag nästan tappade hans hamster för jag blev så rädd haha, och Amanda frågade mig om jag och Emil var tsm, och jag tror jag svarade "vet inte, tror jag verkligen inte" eller något liknande haha, för då fanns det inte i min värld förrän 02.00 den natten, 090407 Emil, loveu! <3

Jag vill ha jul & snö nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar