måndag 31 augusti 2009

det är sjukt att det finns tårar kvar att fälla, och fallit det har dom gjort..
Du har knäckt mig totalt nu, så jävla hårt, Jag har tappat lusten till ALLT.
Och ändå har jag inte gjort en enda sak fel, om man inte ser det från din syn på saken såklart! Omognare än dig får man fanimej leta efter, att ta något så allvarligt på sms! Nej fy för dig vill jag veta.
Får se hur det blir på fredag, egentligen ska jag åka, för låter jag bli så vinner du, och det är det sista jag tänker låta dig göra just nu.
Han är min, och han har gjort sina val, med sina pengar. Som du inte har ett skit med att göra han är förfan myndig!


Knäckt är jag. Så ett stort grattis till det ska du ha, nu är det inte långt kvar tills även mitt hjärta ger upp med sitt eviga skadade bultande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar