måndag 24 augusti 2009


Tänkte att nu när jag sitter på skolan så är jag oftare vid datorn så nu kan jag börja med bloggen igen, fast mycket lär kretsa runt skolan och Emil, hehe.
Men bloggen ska väl handla om mig och mitt liv och det är mitt liv just nu :)
Är iaf tillbaka på underbara Lillerud, första skoldagen avklarad, och jag är så TRÖTT! att skola kan slita så på en! haha ^^
När jag åkte ifrån Emil och sa hejdå och allt det där igår så slog det verkligen inte mig att jag skulle verkligen vara kvar här utan honom nu, vilket jag var rädd för från början. Och för ungefär en minut sedan när jag pratade med hans lillasyster Linda så slog det till. Och så mår man uselt igen och vill bara tillbaka till hans trygga famn. Jag hatar känslor, dom är bara så jobbiga.
Varför kunde inte Lillerud bara flytta plats närmare min Emil?! :(
Uschja, och tvåan kommer bli mycket jobbig, rolig men jobbig, det känner jag på mig, så ska verkligen inte göra allt i sista minuten iår, för då kommer allt köra ihop sig, så iår ska jag plugga ordentligt :)
Snart ska Milla och Moa komma och käka lite kladdkaka som blev över från igår ( fick precis sms av milla haha :D) och mysa lite =)nu kom dom så hejdå, blir film o sova sen, så sjukt trött! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar