söndag 30 augusti 2009

The End

Nu är jobbandet för denna helg slut, jobbade 7timmar i sträck igår UTAN rast, mysigt värre, och idag var det bara slapp inne hos djuren i Djurvårdsrummet.
Notera; Saffran (marsvin) kissade på mig fyra gånger, sedan kissade Vitsippa (även hon marsvin) på mig, då jag bytte till Viktor ( råtta) så tyckte även han att det var passande att kissa på mig!
Djuren är onda och ute efter mig :(
Jag tänkte lägga upp bilder på dessa onda djur när jag skrev detta inlägg för en stund sedan men tyvärr så ville inte min mobil och dator samarbeta så jag fick inte in några bilder på datorn. Skoj!

Tittar iaf på Bring it on; fight to the finish, sista filmen i serien. Dom blir bara sämre och sämre :P Men var tvungen att ladda ner alla o kolla en gång iaf ^^
Skulle kunna somna framför datorn så blir nog en liten sovstund snart hehe...
I helgen blir det baby från fredag 19:44 till måndag 06:03, och även 5månader, underbart <3


denna söta bild på min vackra pojkvän får avsluta (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar