lördag 29 augusti 2009

Lillerudsdagarna

..Har gått av stapeln iår igen för 35e året i rad! ;)
Har suttit i entrén idag och nästan blåst iväg och frusit ihjäl, men men vad gör man inte för pengar till Emils present! haha :)
Imorgon blir det djurvård som jag tror är inomhus och liiite roligare (;
Mamma och Erica kom för någon timme sen, riktigt myysigt, mamma hade köpt massa bra, tack tack.
Sedan skulle mamma "vila" på min säng, kortsagt ligger hon där och snarkar nu hehe, vi andra kollar lite film. Dom åker väl någongång snart och då blir det äta antingen här eller på marviken (dvs om jag orkar gå dit bort, är helt slut!) och sedan SÄNGEN! Min älskade vän ,ska inte lämna dig på länge <3333 hahaha =)
Mysigt med lite familj här, jag behövde det som jag mått, fast nu börjar humöret bara gå uppåt, jävligt skönt. Så blir det kungsör nästa helg, mysmys, 5månader och kolmården den måndagen <3
nej nu ska jag sociala lite eller nåt, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar